مشاوره و روانشناسی

مشاوره و روانشناسی

باعرض سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیزم ... به همه ی دوستان خوش اومدمیگم که این وبلاگ رو انتخاب کردند . امیدوارم از مطالب این وبلاگ خوشتون بیاد ...
مشاوره و روانشناسی

مشاوره و روانشناسی

باعرض سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیزم ... به همه ی دوستان خوش اومدمیگم که این وبلاگ رو انتخاب کردند . امیدوارم از مطالب این وبلاگ خوشتون بیاد ...

بارش برف شنبه 7 بهمن 96....

شنبه درحالیکه از مدرسه شیخ کلینی ( ره ) خارج شدم و خیلی اعصابم سر قضیه ایی خورد بود و آمدم دیدم بنا آمده و کارشو دارعه در اون سرمای سوزناک انجام میداد و منم بهش خسته نباشید و خدا قوت گفتم و تا بنا کارش تموم شد و رفت یهو دیدم برف های زیبا از آسمان به زمین نشست و اولش گفتم شاید آب شود و به خودم گفتم شانس آوردیم بنایی مون تموم شدا و بعدا از چند دقیقه از پنجره خونه حیاط و بیرون رو نگاه کردم دیدم کلی برف روی زمین نشسته و شاد بودیم و شکرگزار نعمات الهی و با برادرانم و خصوصا آبجیم رفتیم توی کوچمون رو نگاه انداختیم و یه کمی برف بازی کردیمو و اینقدر هوا سرد بود زود اومدیم خونه و نشستیم و چیزی که برایم مهم بود این بود که همه اهالی محل اومده بودند بیرون و با برف عکس پروفایل میگرفتند و انگار هیچکس انتظار این همه برف رو نداشت و شکر میکردند و اعصاب خوردی منم پاک کرد برد با خودش ....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.